söndag 17 oktober 2010

Elin och Elina, så här rimmar man!

En medieblogg av första klass
Behöver en rimmare som är jävligt vass
Tidigare rim av Elin å Elina
Fick mitt estetiska hjärta att börja grina

Elin och Mimmi säger "vi är jävlat etta"
Rimmen de segrar utan att svetta
Backman tror att han kan lira gura
men det han borde göra är att stå på donken och skura
Sen har vi ju Rebecka från norr
Hon brukar mest sitta hemma och kolla på porr
Elin Skoog tycker om att spela golf
Men egentligen har hon ett hemligt förhållande med en gubbe kallad Rolf
Elin N och Andreas endast wow spelar
Men i erat sagoland ni egentligen kelar
Alexandra googlar det mesta
Det enda hon gör, så hon hinner knappt festa
Tobbe ej alkoholråden lydde
Det slutade med att han på klassfesten spydde
Martin sällskapsdans kan
Det är så man bygger upp en riktig man!
Erica på Justin Bieber hör
Men erkänn nu, han är lika kass som seniorernas kyrkokör
Rebecca Leela från Futurama liknar
Likheten är så slående att man oftast kiknar
John lite efterbliven är
Vi andra har sedan länge hållt facebook kär
Malin älskar sitt Arjeplog
Varför det? Där är det mest vinter och skog
Vad har jag då att säga om Gabban och Ida?
Inget faktiskt, jag ska inte låta dem lida.
Lucia kommer sent ofta
Men vaddå? Alla gillar väl att softa?
Jeppe sin skoter gillar att köra
Inget till liv, nästan inget annat att göra
Nalle, dvärg eller kortväxt det är ditt eget val
Till dvärg är det endast 5 centimeters marginal
Sofia och Sofie aldrig på klassfesten kom
Kom dit nästa gång så lovar jag att bjuda på rom
Jimmy, en dag kanske det blir du och jag
Fast i och för sig, det lär aldrig komma en så vacker dag
Stefan vi inte på länge sett
Synd för dig , för våran klass rockar fett
Vickan samma intresse för hästar som Amanda har
Ni båda borde båda skaffa er en riktigt karl
Elwira aldrig tyst kan vara
Du låter som en hel jävla barnaskara
Milla helt klart
Blond och smart!
Eva är en riktigt snygg tjej
Man kan nästan tro att du är släkt med mig
Hanna förlåt, dig höll jag på att glömma
Detta är det första nödrim från bakhuvets gömma
Hoppas ingen tog illa upp
Ni känner ju mig, jag är en riktig mupp

Tack och hej
Det här var allt från mig!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar