måndag 28 februari 2011

Jaadu...

Sitter här och är lycklig över faktumet att jag blivit så pass gammal, att jag får stanna inne på rasterna! Eller, i alla fall idag. Dock är det väldigt fint väder ute och egentligen en perfekt dag för att åka pulka. Kanske skulle ta sig ut i backen med de andra barnen, i alla fall. Här på Norrbyskolan har vi lekt och ätit lunch. Snart är det sagoläsning med fruktstund och det låter väldigt lockande :D Barnen ska tydligen måla lite vackra bilder sen, och det är ju alltid mysigt. Har fått reda på att barnen sitter mycket framför datorerna här så jag känner mig ganska hemma.
Självklart saknar jag er, min underbara och fantastiska klass. När vi möts igen ska ni få en blöt puss på munnen och en riktig bamsekram!

1 kommentar:

  1. Ut och klättra i backarna du Hanna!
    Vilken årskurs är du i? Säger barnen fröken åt dig? :)

    SvaraRadera