tisdag 25 oktober 2011

Jubel Event+Acusticum

Tjenare!
Jag glömde helt av att skriva förra veckan, så jag ber om ursäkt för det. Förra veckan var jag alltså på Jubel Event hos Tomadj. Jag var ledig på måndagen men jobbade lördag istället. De hade ett event i småstaden "Däckbytarweekend". Om man handlade för 500kr i småstaden så fick man byte av däcken gratis. Jag fick designa själva värdebeviset för däckbytet och sedan satt jag i småstaden fredag och lördag och delade ut bevisen till dem som handlat över 500kr. Det var iprincip det jag gjorde.

Nu är jag på acusticum men AnnaCarin och har fixat lite med deras facebook sida nu och sedan onsdag-fredag har någon slags speling som jag ska hjälpa till med att göra i ordning och sedan kolla biljetter. Mer vet jag inte. Hoppas alla har de bra, puss och kram!/ Skoog

1 kommentar: