torsdag 22 mars 2012

Hejdär

Hej klassen, det är Eva! Jag praktiserar på Nolia här i stan som är beläget mellan max och big boy, och mittemot sunes..så möjligheterna rinner nästan över mig vid lunchtid. Dagens rutiner är:
06:30- stiger upp och gör mig redo för skolan, samt äter frukost för det är gott.



07:30- går iväg till skolan, och idag regnade det så då blev det att ta med paraply
08:02- anländer och börjar dagens arbete som består utav att hitta nya adresser till kunder som antingen har avlidit, flyttat eller bytt namn.



09:30- är det fika men jag fikar inte så det blir en kopp kaffe och allmänt prat



11:00- lunch som faktiskt inte består av utemat, utan då beger jag mig till skolan och äter



12:00- lunchen avslutas och arbetet börjar igen. Ibland får jag hjälpa till med akut-projekt som de behöver hjälp med, och igår var jag deras klippa tydligen ;)))))))



14:30- Då går jag hem för dagen och väntar mig en afton av matlagning,träning och läxor(jepp Svenska C...) som ska vara klara innan skolan börjar om igen.









1 kommentar:

  1. Hej Eva! Härligt att du var en klippa, men det visste vi ju redan...ska bli kul att höra vad du gjorde som var bra!
    Svenska C, vad Carina ska bli glad :)
    /Sara

    SvaraRadera