måndag 26 mars 2012

Reklamcity: Part 2

Hej! måndag igen. Inne på andra veckan av APU:n. Denna vecka kommer bestå av liknande uppgifter som förra veckan: rensa, rensa och rensa lite till. Har sedan förra veckan också fått rensa plus sedan själv göra klart skyltar (Bild 1). Och skära ut affischer till bland annat Challange har jag också gjort. Agerat lite byggmästare har jag man också hunnit med. Jag och en annan som hade APU där byggde ihop ställningen och bänken (Bild 2) som The Reklamcity team ville ha uppsatt när de visade sitt showroom för lite folk som kom dit. I slutet av denna vecka kommer jag också att få göra något eget som jag sedan får ta med mig hem. Sweet. Också blir det ju kåbban på onsdag!. Detta kommer sannerligen att bli en toppenvecka! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar