lördag 5 mars 2011

APU veckan på Reklam City 28/2-4/3

Sådär! en dag efter APU-veckan hittade jag hit. På en lördag!!! sitter jag här och skriver en liten resumé av hela veckan på Reklam City, vilket jag tänkte kunde vara bra. Eftersom jag var klantig såg jag inte att de var under veckan man skulle skriva, i för sig borde väl det vara ganska logiskt. Men nu får detta duga.

Jag, Amanda och Sofia var ju som ni kanske vet på samma praktikplats så de var trevligt. Vi arbetade i alla fall mellan 08.00-16.00 varje dag. Måndagen var ju lite nervös, men de släppte direkt för på Reklam City finns en sjukt skön och pratglad personal där man kände sig
välkommen direkt.

Några uppgifter vi fick var att skära ut massa dekaler, vilket faktiskt var riktigt roligt, samt tvätta en lastbil och fundera ut och göra något eget som vi sedan fick göra till bland annat klistermärken! Våra handledare hette Niklas och Nina, så de var dem vi var med under veckan, tack till dem som orkade stå ut med oss. bilder:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar