torsdag 3 mars 2011




























tjenare mannen!
sitter just nu i bilen påväg till ikea med min handledare Anders och hans "underleverantör" Peter. Känner mig fett med pepp för att kika på möbler och annat, men bilresan vi har framför oss... eh nej. Men som tur har jag med mitt överlevnadskit
: mobil, coca cola, tuggummi och lypsyl. Praoen har varit lite ovanlig eftersom min handledare just flyttat sitt kontor denna vecka och bytt jobb "typ",så han har inte haft så mycket arbetsuppg. till mig men har kommit på egna uppgifter att sysselsätta mig med. Jag har även följt med på möten. Båda är då otroligt sköna människor i alla fall. Nu ska jag nog försöka sussa en stund, kanske uppdaterar sen, ha'ne!

1 kommentar:

  1. Bra att du hittar dig egna uppgifter Elin! Sådana praktikelever brukar få komma tillbaka :)

    SvaraRadera