lördag 5 mars 2011

Hälsningar från Gud


Hallå där det är Eva. Jag har praktiserat hos informatören på Piteå kommun, Gerd Sävenstedt.
I veckan så har jag verkligen haft fullt upp, har aldrig varit sysslolös. Jag har fått göra två enkäter, och en artikel om som de sedan ska använda i någon tidning. Jag har fått intervjua människor, fota en hel del, och fått visa mina färdigheter i Kung fu. Nej.
Men det har verkligen varit roligt att få göra någonting viktigt som man vet att man måste göra bra ifrån sig på. Min handledare har varit väldigt hjälpsam och kritiserat mig på ett bra sätt så jag vet vad jag gör fel och hur jag ska bättra det.Det var en väldigt rolig APU och jag tror att jag ska söka dit nästa gång vi har det :)

Här får ni en vacker bild som jag tog till en av enkäterna.


1 kommentar: