fredag 4 mars 2011

Sista praktikdagen

Nu är jag inne på min sista praktik dag. Känns skönt med lov men också lite tråkigt att lämna redaktionen. Har varit rätt trevligt ändå, och det är absolut ett jobb jag skulle kunna tänka mig i framtiden. Har varit ute på lite intervjuer och skrivit lite texter. Har två publicerade artiklar i både Norran och Pitan, det känns roligt att se sitt namn under en publicerad text och bild.
Slänger in en liten bild på mitt lilla skrivbord där jag jobbar för det mesta! För er som missat det så har jag min praktik på Nyheter i Norr, som skriver Arvidsjaur-sidorna i Norran och Pitan!

Ses efter lovet kära vänner!
/Felicia

1 kommentar:

  1. Läste en av dem i PT, såg först efteråt att det stod ditt namn under, inte utan att man blev lite stolt :)

    SvaraRadera